Plzeňská Viktoria se i v nadcházející sezóně představí v dresech značky PUMA. Nové dresy vycházejí z moderního pojetí soupravy z úspěné mistrovské sezóny, drí nadále tradiční klubové barvy a přináejí osvěující grafický prvek demonstrující flexibilitu, sílu a bojovnost celého týmu. Oba partneři také s radostí oznamují, e prodluují svoji spolupráci na dalí období.
Plzeňská Viktoria se i v nadcházející sezóně představí v dresech značky PUMA. Nové dresy vycházejí z moderního pojetí soupravy z úspěné mistrovské sezóny, drí nadále tradiční klubové barvy a přináejí osvěující grafický prvek demonstrující flexibilitu, sílu a bojovnost celého týmu. Oba partneři také s radostí oznamují, e prodluují svoji spolupráci na dalí období.Základem dresu pro domácí zápasy je červený trikot s červenými lemy a tmavě modrým pruhem, jen se táhne přes rameno a rukáv. Typická viktoriánská modrá barva je zastoupena ve třech irokých pásech, které jsou umístěné na hrudi, nad pasem a přes boky. Pás přes hrudník hrdě nese logo společnosti PUMA a na srdci logo Viktorie Plzeň.
Na přední části dresu budou mít viktoriáni v ligových i pohárových zápasech logo společnosti Doosan, který zůstává i nadále generálním partnerem klubu.
Výraznějí střední část pásu se vdy dynamicky rozbíhá do stran do několika uích prouků. ortky jsou modré s tmavým pruhem na boku.
Útočník Michal Ďuri si nemůe nové dresy vynachválit: Grafické návrhy jsem viděl ji v průběhu jeho tvorby, dostali jsme monost se na konečném vyznění podílet. Konečný výsledek je podle mne skvělý. Dres se dobře nosí a věřím, e se bude líbit také fanoukům. V předchozích dvou variantách jsme získali mistrovské tituly, pevně věřím, e také nové dresy přinesou sportovní úspěchy. Naím společným cílem je předvést červeno-modrou kombinaci také v pohárové Evropě.
Ve Viktorii jsem dlouho a mohu říci, e toto jsou podle mého názoru jedny z nejhezčích dresů, doplňuje David Limberský.
Bílé a černé venkovní varianty zůstávají také pro dalí sezonu neměnné. Mezi fanouky jsou oblíbené, klubu navíc dávají ideální variabilitu při samotných zápasech.
Pro pičkový výkon hráče je důleité, aby se na hřiti cítil dobře. Kvalitní a dobře padnoucí dres je jedním z faktorů, které ho mohou pozitivně ovlivnit. Dres je navíc propojením mezi hráči na hřiti a fanouky v ochozech. Naím cílem je to, aby byl dres i vizuálně zajímavý a líbil se. Pak ho bude hrdě nosit nejen hráč, ale i kadý věrný fanouek, dodala Gabriela Hrubá, marketingová ředitelka PUMA ČR.
Úřadující český mistr se poprvé v nových domácích dresech představí ve 3. předkole Ligy mistrů.
Od středy 20. července si fanouci FC Viktoria Plzeň mohou nové dresy zakoupit ve Viktoria Shopu nebo na klubovém eshopu www.eshop.fcviktoria.cz. ále dresy budou dostupné v prodejně Top4football (Praha, Brno, Bratislava), SportFotbal (Voroněská 28, Praha), Gazza sport (Palackého 6, Plzeň) a dále na www.top4fotball.cz, www.sportfotbal.cz a www.gazzasport.cz.