Originálním způsobem představila FC Viktoria Plzeň v úterý 19. července nové domácí dresy PUMA pro sezonu 2016/2017. Fanoušci je totiž mohli vidět v ulicích Plzně a v případě, že se s dresem vyfotili, automaticky se dostali do soutěže o nový dres a také o vstupenky na úvodní zápas 3. předkola Ligy mistrů.

„Dresy byly k vidění celkem na 4 místech v Plzni. Největší o rozměrech 10 x 15 metrů jsme nechali nainstalovat na Nové divadlo a další tři, které byly zamražené ve velkých kostkách ledu, jsme umístili na náměstí Republiky, poblíž pomníku Díky, Ameriko na Americké třídě a také u Fakultní nemocnice Lochotín. Všechny dresy byly na svých místech už v brzkých ranních hodinách,“ říká tiskový mluvčí Václav Hanzlík.

 

 

Spolu s netradičním způsobem představení dresů byla spuštěna také fotografická soutěž pro fanoušky Viktorie. „Zadání bylo jednoduché. Fanoušci měli za úkol samozřejmě aspoň jeden dres najít, pak se u něj vyfotit a poslat na speciální mailovou adresu. Během úterý, kdy soutěž probíhala, přišlo téměř 50 fotografií. Všem, kteří se zúčastnili, bych chtěl poděkovat,“ dodává Hanzlík.



Nejoriginálnější fotografie vybírali den po svém návratu ze soustředění v Rakousku samotní hráči „A“ týmu a autoři tří nejlepších fotek se mohou těšit na nový podepsaný dres a dvě vstupenky na 3. předkolo Ligy mistrů, dalších sedm výherců obdrží po dvou lístcích na již zmíněný duel a podepsanou klubovou ročenku.

Vyhlášení fotosoutěže „Najdi nový dres“:

Podepsaný dres FCVP a 2 vstupenky na úvodní utkání 3. předkola Ligy mistrů (26. července 2016, 20:15, Doosan Arena)

  

2 vstupenky na úvodní utkání 3. předkola Ligy mistrů (26. července 2016, 20:15, Doosan Arena) a podepsaná ročenka

  

  



Fotogalerie