Puma banner vlevoNabídni své místo
Countdown k losu Ligy mistrů
Elegance, tradice a funkčnost! Viktoria představuje nový dres pro sezonu 2018/2019
17.07.2018
FCVP
Aktuální zprávy

Elegance, tradice a funkčnost! Viktoria představuje nový dres pro sezonu 2018/2019

Již tento pátek vstoupí fotbalisté Viktorie Plzeň do nové sezony. Čekají je ostré bitvy nejen na domácí scéně, ale i na pódiích nejprestižnější evropské soutěže UEFA Champions League. Své město budou hrdě reprezentovat ve zbrusu nových dresech, které v sobě prolínají tradici, eleganci a pro hráče nezbytnou funkčnost. Do představení nových dresů byla zapojena i skupina okolo známého youtubera a parkuristy Taryho.

Čekání je u konce. Nový dres pro všechna viktoriánská srdce je tady.
Je opět unikátní, spojuje v sobě tradiční barvy, eleganci, a maximální komfort.
Od prvního návrhu až po finální produkt na něm designéři PUMY pracovali přes šest měsíců.
Zapojeni opět byli i hráči a zástupci Viktorie.
A jak vypadá? Viktoriáni, podívejte se!

Zbrusu nový viktoriánský dres lze představit třemi slovy: elegance – tradice – funkčnost.

Oproti předchozím rokům dres prochází výraznou změnou. Je totiž vyvedený ve stylu polo trička, má decentní modrý límeček a knoflíčky. Právě tento “polo styl” dodává novému trikotu potřebnou eleganci, která vystihuje to, čeho se celý klub a všichni jeho fanoušci již nemohou dočkat – třetí účasti v elitní společnosti UEFA Champions League, která je proslulá právě svou noblesou.

Elegance je samozřejmě propojena s tradicí. Nositelem tradice jsou klubové barvy červená a modrá, které jsou vyvedeny v horizontálních pruzích s pravidelným přechodem obou barev.

Zapomenuto samozřejmě nebylo ani na maximální funkčnost a pohodlí hráčů. Opět tedy jde o kombinaci materiálů na bázi polyesteru a technologie dryCell, která odvádí pot od těla a hráčům zajišťuje komfort za každé situace.

Z nového dresu jsou nadšeni i viktoriáni, kteří se na jeho podobě sami podíleli. Od prvního návrhu až po výrobu prvního kusu uplynulo 6 měsíců.

Na prsou budou hráči opět hrdě nastupovat s logem generálního partnera Doosan Škoda Power.

„Dres s límečkem se mi líbí, je to prvek, který jsme dlouho neměli a působí opravdu zajímavě,“ potvrzuje záložník Jan Kopic, nejlepší hráč loňského ligového ročníku. „Podoba nového dresu nás v kabině vždy všechny zajímá. I tentokrát se podařilo navrhnout opravdu netradiční kousek a mohu říct za celou kabinu, že jsme velmi spokojeni. A sluší mi,“ usmívá se obránce a plzeňský patriot David Limberský.

„Věříme, že nové dresy budou znovu úspěšné a jsme rádi, že můžeme tímto způsobem Viktorii podpořit na domácí scéně i v zápasech Ligy mistrů,“ dodává Jan Sochor, generální ředitel PUMY pro východní Evropu.

Pro prezentaci nových dresů zvolila plzeňská Viktoria velmi netradiční způsob. V noci z neděle na pondělí se na stadionu sešla partička lidí okolo youtubera a parkuristy Taryho, kteří následně vyrazili do ulic západočeské metropole. Na 10 místech nasprejovali základní motiv nového dresu, který však nebyl odhalen celý. Během pondělního dne se fanoušci s motivy fotili a soutěžili právě o zbrusu nové dresy, které byly následně představeny v úterních dopoledních hodinách.

Proměnou prochází také druhá a třetí sada a v nových dresech vstoupí do sezony i trojice gólmanů. „Podobu těchto dresů představíme v následujících dnech. Už teď ale mohu fanouškům prozradit, že hlavně třetí sada bude opět velmi netradiční, jak jsme slíbili již před rokem u žluto-zelené kombinace, která byla velmi oblíbená,“ řekl mluvčí klubu Václav Hanzlík.

Nové domácí dresy jsou již k dostání ve fanshopu či na eshopu.

 
© FC VIKTORIA Plzeň & eSports.cz, s.r.o. & Beneš & Michl
facebook |  twitter |  Google+ |  YouTube |  RSS kanál
Odehrané v 13:00 | Dorost U19
FC Viktoria Plzeň
FC Vysočina Jihlava