Plzeňská Viktoria stojí na prahu nové sezony. Má před sebou další obrovskou výzvu. A do boje opět vyrazí v nových dresech! Pro sezonu 2017/2018 se po delší době mění i druhá a třetí varianta.

U domácího dresu se Viktoria vrací k tradici svislých červeno-modrých pruhů, v nichž byla již v minulosti velmi úspěšná a tuto kombinaci měli ve velké oblibě i fanoušci. Do výběru motivu byli zapojeni i vybraní hráči Viktorie, ve spolupráci s designéry PUMY se rozhodli pro návrat k tradici.

„V podobných dresech jsme nastupovali v Lize mistrů a získali v nich mistrovský titul. Všichni si přejeme, aby se stejný scénář opakoval i letos, proto jsme poměrně jednoznačně zvolili právě tento motiv,“ vysvětluje kapitán týmu Roman Hubník.

„Myslím, že se letošní sada dresů opravdu povedla. Hlavní ale je, abychom v nich byli úspěšní na hřišti. Uděláme pro to maximum,“ přidává útočník Marek Bakoš, jenž je ústřední postavou kampaně představující nové dresy.

Svislé pruhy v klubových barvách jsou ozvláštněny slabým modrým proužkem patrným až při pohledu zblízka. Na čelní straně přibyl i zajímavý symbol ve tvaru „V“. Nový domácí trikot od firmy PUMA je vyroben z lehkého, avšak pevného materiálu, který splňuje veškeré parametry moderního funkčního sportovního oděvu. Na ramenou a pod rukávy dresu jsou umístěné panely z prodyšného materiálu, který efektivně odvádí vlhkost a přebytečné teplo, vše je podřízeno maximálnímu komfortu hráčů. Horní část dresu doplňují modré trenky a dvoubarevné červeno-modré stulpny.

Druhá sada dresů je na první pohled bílá, oku pozorného fanouška ale neunikne decentní šedý vzor, jenž bylo možné najít například na dresech Arsenalu Londýn. Bílou variantu dresu lze doplnit bílými i černými trenkami a černo-bílými stulpnami. 



Nejvýraznější proměnou prošla třetí sada dresů. V minulých sezonách byli fanoušci zvyklí na černou barvu, ta je nyní nahrazena výraznou zelenou s odstíny žluté. Právě tyto dvě barvy jsou zastoupeny ve znaku města Plzně. Touto kombinací Viktoria zcela vybočila z řady tradičních barev, na které byli fanoušci zvyklí. „Právě třetí sada dresů by i do budoucna měla být vždy netradiční,“ vysvětluje mluvčí klubu Václav Hanzlík.

„Věříme, že se nové dresy budou našim fanouškům líbit. Snažili jsme se při jejich výběru dbát na naši červeno-modrou tradici, ovšem nebáli jsme se ani odvážných designových kroků. Hráčská kabina přijala nové dresy s nadšením a všichni netrpělivě očekávají chvíli, kdy se v nich představí našim skvělým fanouškům,“ řekl po představení dresů generální manažer Viktorie Adolf Šádek.

Fanoušci Viktorie si mohou nyní nový dres pořídit již nyní v klubovém e-shopu, v pátek ráno poté i ve Viktoria shopu.