Puma banner vlevoNabídni své místo
Countdown k losu Ligy mistrů

Ptejte se: redakce

Ptejte se redakce.

Pokud chcete položit otázku, musíte být přihlášen. Přejít na přihlášení

Zobrazuji odpovědi 1 - 10 z 826 odpovědí v této kategorii celkem.

Ensinger (buran@ensinger.cz)
13. 8. 2018, 08:01
 
Prosím o informace ohledně nefunkčnosti permanentky na sobotní utkání
jaký bude další postup ?
budou permanentky příště fungovat normálně?

Odpověď:
Dobrý den, prosím zašlete email na bezdeka@fcviktoria.cz, kolega se s vámi následně spojí a vše vyřeší. Děkuji
ladislav1950 (Feinfasada@seznam.cz)
10. 8. 2018, 10:45
 
Dobrý den : sleva - voucher 300,- Kč je možná dobrá věc, ale :
platí na zboží nad 1000,- Kč a navíc toto zboží nesmí být ve slevě atd.
Zboží pod 1000,- Kč - slevy se nevztahuje. To znamená, že výběr zboží je značně omezen a využití tohoto voucheru je k ničemu. ANO hezká nabídka, ale málo využitelná !!! Asi by bylo třeba to trochu přehodnotit. Co myslíte. Fanoušci by si rádi něco koupili
Díky za odpověď a případné řešení

Odpověď:
Dobrý den, slevový voucher lze využít na jakékoli zboží a uplatnit jej, pokud celková výše nákupu je přes 1.000 Kč. Tato podmínky byla i v minulých letech a využila ji drtivá většina fanoušků.
8. 8. 2018, 10:15
 
dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na možnost prohlídky doosan areny (termín,rozsah prohlídky,počet lidí....).Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, veřejné prohlídky v tuto chvíli nenabízíme. Probíhala zde a stále probíhá řada úprav. Do budoucna však plánujeme, že našim fanouškům nabídneme možnost prohlídek v rámci speciálních prohlídkových dní. Zde cítíme určitý dluh a brzy snad vše napravíme.
6. 8. 2018, 09:29
 
Dobrý den, chytrá pernamentka je určitě super inovace, ale když si nabijete kartu, pak vystojíte poměrně dlouhou frontu a pak vám slečna sdělí, že ji lze použít ve frontě vedlejší, trošičku to ztrácí efekt. Vím, že je to tam zřejmě někde prezentováno, ale toho si člověk bohužel asi nevšimne, protože při představování karty tato informace nikde neproběhla. Berte prosím jako podnět z řad příznivců...příště už budu vědět, kam si stoupnout.















Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. S provozovatelem cateringu již řešíme, aby se toto již neopakovalo a vše bylo řádně označeno a probíhalo v pořádku.
Jirka89 (jpnews@seznam.cz)
5. 8. 2018, 15:40
 
Dobrý den, uvažujete opět o vypravení klubových autobusů na zápas se Slavií /1.9.2018/? Pokud ano, kdy by tak přibližně šly vstupenky a vouchery do prodeje? Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, ano, přemýšlíme o tom. Informovat budeme ihned, jakmile bude upřesněný termín zápasu.
2. 8. 2018, 09:11
 
Ladislav Vízek:
Poradil bych všem klubům, které mají zájem o Honzíka Matouška, ať Jardovi Starkovi rychle přivezou do Příbrami milion eur, než si za tři kola řekne o dva melouny. Ten kluk má strašnej potenciál. Je mu dvacet, je enormně rychlej a umí dát gól. Takovýho šikulu jsem v naší lize už dlouho nezaznamenal.

Přesně to je typ, kterýho by viktorka potřebovala,Plzen sází na česko slovenský hráče a lepšího utočníka než je Matoušek momentálně nevidím...

Odpověď:
Díky za tip :-)
Jirka89 (jpnews@seznam.cz)
31. 7. 2018, 13:05
 
Přeji hezký dobrý den,
neberte to prosím jako stížnost, spíše jako podnět ke zlepšení služeb pro fanoušky na stadionu. V těchto šílených vedrech, kdy na vás celý zápas praží slunce, se prostě o přestávce člověk musí napít, a tak včera vznikly naprosto šílené fronty u stánků s občerstvením. Bohužel se (navzdory avizovanému placení permanentkami) vůbec nic nezrychlilo a naopak se na čekalo dlouhé a dlouhé minuty. Chtěl bych apelovat na posílení kapacit personálu a dále zavedení nějakých stánků třeba jen s chlazenou vodou i v horních ochozech nových tribun. 2) S velkým rozčarováním jsem zjistil, že vámi avizovaná platba permanentkou nefunguje u všech stánků s občerstvením a nápoji. S nabitou permanentkou jsem vystál jsem onu nekonečnou frontu na nápoje, kde mi bylo oznámeno, že lze platit jen u stánků s občerstvením. Je možno zavést tuto službu i u nápojů? Protože stál na pivo nebo vodu u stánků s klobásami, kde fronta trvá ještě podstatně déle, se mi jaksi úplně nechce. 3) Uvažujete o zavedení vrtaných kelímků, ať na stadionu nezůstává po skončení zápasu ten šílený nepořádek? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vše jsme ihned po zápase začali řešit s provozovatelem a věříme, že na další zápas již tyto problémy nenastanou. Snažíme se neustále o novinky, které s sebou samozřejmě občas přináší některé úvodní problémy. Teď pracujeme na tom, aby vše bylo, jak má. Děkujeme za pochopení. (ohledně kelímků - je to jedna z variant, o které přemýšlíme).
31. 7. 2018, 12:36
 
Dobrý den, asi nebudu první, kdo je zcela roztrpčen včerejším fiaskem u občerstvení. S velkou pompou medializovaná chytrá permanentka se v kombinaci s jinými možnostmi placení a zřejmě nově zavedenými kasami EET ( díky s. Babiši !!! ) ukázala jako obrovské fiasko ! O přestávce nebyla zcela možnost si něco koupit. Nebylo by lepší, umožnit platbu ve stánku pouze permanentkou, či jednorázově vydanou podobnou kartou, jako je tomu např. v Alianz Aréně ? Určitě by se vše zjednodušilo a tím i zrychlilo. Druhá věc je kvalita občerstvení a obsluha. Zlobit se na -náctileté děti je nesmysl , je otázka, zda je to nájemci jedno, nebo má tak nízký nájem, že si nepotřebuje vydělat peníze ? Určitě je ale v zájmu klubu , aby vše fungovalo na evropské úrovni. V Plzni to není ani na úrovni Přeštic, soudě dle zkušeností z přípravného zápasu Viktorky...

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Vše jsme začali řešit s provozovatelem občerstvení a děláme maximum, aby se situace již neopakovala. Děkujeme za pochopení.
ladislav1950 (Feinfasada@seznam.cz)
31. 7. 2018, 11:33
 
Včera jsme byli na fotbale s Libercem. Určitě víte, že je horko a je třeba doplňovat tekutiny, ale stát frontu / 5 minut před koncem prvního poločasu a vrátit se v 61 min., těsně když padl gól / je hrůza ! Sektor ”P”. Já jsem zapať pán bůh frontu nestál, ale takhle to nejde. Na stadion nelze vzít ani malou vodu v plastu, ale služby jsou špatné. Obsluha byla neskutečně pomalá. První zápas a tohle ! Občerstvení drahé a ještě pomalé. Nejen hráči, ale i fandové trpí žízní a nemyslím tím jen pivo !!!

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za podnět. Vše řešíme s provozovatelem občerstvení.
bezdek36 (bezdek36@seznam.cz)
31. 7. 2018, 07:50
 
Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit, zda by nebylo možné zrychlit obsluhu nápojů na jižní tribuně během přestávky. Nebyli jsme včera jediní, na koho se o přestávce nedostalo. Ti co si frontu vystáli, přicházeli na druhý poločas kolem 60. minuty. A další problém nastal po skončení zápasu, když jsme si hned po skončení chtěli zakoupit pití a bylo nám sděleno, že už je zavřeno. To se nám minulou sezonu na tribuně Sever nestávalo.
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, vše řešíme s provozovatelem občerstveni a děláme vše proto, aby na nadcházejícím zápase bylo vše v pořádku.

Další stránky
123456>>

 
© FC VIKTORIA Plzeň & eSports.cz, s.r.o. & Beneš & Michl
facebook |  twitter |  Google+ |  YouTube |  RSS kanál