Omlouváme se za problémy způsobené naím rezervačním systémem, které dnes doprovázely výdej náhradních elektronických vstupenek. Vstupenky získané od 11h do 12h obsahují nesprávné umístění. V případě, e jste si zarezervovali vstupenku před 12:00, dostanete do e-mailu správnou opravenou vstupenku s umístěním, které jste si zvolili v systému. Správnou vstupenku obdríte nejpozději do středečních 12:00 na e-mail, který jste uvedli při vyzvedávání vstupenky na webu permanentka.com.
Těch, kteří si zakoupili vstupenku po 12. hodině, se ji problémy netýkají. Jako kontrolou pro vás je výrazný text na vstupence OPRAVENÁ, který je na správných vstupenkách doplněn a který potvrzuje správnost vstupenky.
Tento symbol budou obsahovat vechny vyzvednuté vstupenky po 12. hodině a rovně náhradní vstupenky, které obdríte do svých e-mailů do středečních 12:00.
Pouze vstupenky se symbolem OPRAVENÁ budou na páteční zápas platné.
Vem fanoukům se omlouváme za komplikace, které nastaly na straně naeho dodavatele. Ihned jsme se snaili ve vyřeit tak, aby kadý fanouek, který si poádal, dostal platnou vstupenku a mohl v pátek na zápas. Jetě jednou se omlouváme, uvedl mluvčí klubu Václav Hanzlík.
V případě, e jste při vyzvedávání vstupenky vyplnili nesprávnou e-mailovou adresu, nebo z jiného důvodu do zítřejích 12:00 e-mail neobdríte, prosím kontaktujte telefonní číslo 277 012 677, nebo e-mail info@plzenskavstupenka.cz.
V případě e se během vyzvedávání vstupenky vyskytl jetě jiný problém nesouvisející s výe popsanou chybou, prosím kontaktujte telefonní číslo 277 012 677, nebo e-mail info@plzenskavstupenka.cz.