Omlouváme se za problémy způsobené naším rezervačním systémem, které dnes doprovázely výdej náhradních elektronických vstupenek. Vstupenky získané od 11h do 12h obsahují nesprávné umístění. V případě, že jste si zarezervovali vstupenku před 12:00, dostanete do e-mailu správnou opravenou vstupenku s umístěním, které jste si zvolili v systému. Správnou vstupenku obdržíte nejpozději do středečních 12:00 na e-mail, který jste uvedli při vyzvedávání vstupenky na webu permanentka.com.

Těch, kteří si zakoupili vstupenku po 12. hodině, se již problémy netýkají. Jako kontrolou pro vás je výrazný text na vstupence „OPRAVENÁ“, který je na správných vstupenkách doplněn a který potvrzuje správnost vstupenky.

Tento symbol budou obsahovat všechny vyzvednuté vstupenky po 12. hodině a rovněž náhradní vstupenky, které obdržíte do svých e-mailů do středečních 12:00.

Pouze vstupenky se symbolem „OPRAVENÁ“ budou na páteční zápas platné.

„Všem fanouškům se omlouváme za komplikace, které nastaly na straně našeho dodavatele. Ihned jsme se snažili vše vyřešit tak, aby každý fanoušek, který si požádal, dostal platnou vstupenku a mohl v pátek na zápas. Ještě jednou se omlouváme,“ uvedl mluvčí klubu Václav Hanzlík.

V případě, že jste při vyzvedávání vstupenky vyplnili nesprávnou e-mailovou adresu, nebo z jiného důvodu do zítřejších 12:00 e-mail neobdržíte, prosím kontaktujte telefonní číslo 277 012 677, nebo e-mail info@plzenskavstupenka.cz.

V případě že se během vyzvedávání vstupenky vyskytl ještě jiný problém nesouvisející s výše popsanou chybou, prosím kontaktujte telefonní číslo 277 012 677, nebo e-mail info@plzenskavstupenka.cz.