Dalí kapitolu úspěné spolupráce napíí společně FC Viktoria Plzeň a DOOSAN koda Power. Dnes byla zástupci obou subjektů podepsána nová smlouva o generálním partnerství na nadcházející čtyři roky.
Poprvé se logo společnosti DOOSAN koda Power objevilo na viktoriánských dresech v sezoně 2005/2006. Tehdy začala spolupráce, která s sebou přinesla v nadcházejících letech est mistrovských titulů, čtyři účasti v Lize mistrů, velké bitvy s evropskými giganty Realem Madrid, Barcelonou, Bayernem či Manchesterem City, letoní historické taení Konferenční ligou, ale i tisíce krásných záitků a nespočet společných akcí a CSR aktivit pro příznivce z celého regionu. Společně jsme pomáhali seniorským domům během covidu, pravidelně vyzýváme k dárcovství krve, podporujeme Nadaci pro transplantace kostní dřeně. Pro zaměstnance Doosanu pravidelně pořádáme fotbalový turnaj, děti zavádějí hráče při mistrovských zápasech a o dárky od generálního partnera soutěí fanouci o poločasové přestávce kadého zápasu. Prostě bok po boku bavíme fanouky fotbalem a pomáháme tam, kde je to zapotřebí.
Nyní se spolupráce s generálním partnerem klubu, jeho název nese i ná stadion a logo hrdě nosí hráči na dresech, prodlouila o dalí čtyři roky. Jde tedy o prodlouení na nejdelí období v rámci dosavadní spolupráce. Nová smlouva byla podepsána v rámci slavnostní akce DOOSAN Partnership Day na praském ofíně.
Nesmírně si této spolupráce váíme, podpora společnosti DOOSAN koda Power je pro nás klíčová a troufnu si tvrdit, e oboustranně úspěná. Má slova potvrzuje i to, e touto novou smlouvu překročíme hranici dvaceti let vzájemné podpory, co je naprosto mimořádné a jen to dokresluje vzájemné synergie, řekl předseda představenstva a generální ředitel klubu Adolf ádek.
Společně jsme za tu dobu slavili nejen velké úspěchy na fotbalovém hřiti, ale hlavně dělali radost fanoukům a podíleli se na řadě aktivit v rámci celého města Plzeň i Plzeňského kraje. Důleitá je i oblast CSR, uvědomujeme si nai společenskou odpovědnost. Právě na těchto pilířích je zaloeno nae partnerství a hodláme je rozvíjet i v nadcházejících letech, dodal.
Délka spolupráce klubu s generálním partnerem je úctyhodná, velmi si jí váíme, a i do budoucna uděláme maximum pro oboustrannou spokojenost. Myslím, e před sebou máme dalí výzvy a plány rozvoje klubu s velkým důrazem na výchovu mladých talentů. Těíme se na dalí úspěné společné roky, uvedl Martin Dellenbach, člen představenstva klubu.
Jsme rádi, e můeme být ji skoro 20 let hrdým partnerem klubu, který je jedním z nejúspěnějích v České republice. Pevně věřím, e tímto spojením přispíváme k rozvoji sportovních aktivit pro mláde v regionu a zároveň velmi dobře propagujeme zvuk českého pičkového strojírenství nejen v rámci České republiky, ale i v Evropě, řekl Youngki Lim, generální ředitel DOOSAN koda Power.
Nai zaměstnanci jsou vánivými fanouky klubu a ijí úspěchy Viktorie v domácích i mezinárodních soutěích, doplnil při podpisu smlouvy.
DOOSAN koda Power bude generálním partnerem klubu na nadcházející čtyři sezony. Logo společnosti bude i nadále na prsou vech variant dresů a jak v zápasech domácí soutěe, tak i evropských pohárů. Rovně stadion dále ponese název DOOSAN Arena.
DOSAVADNÍ SPOLUPRÁCE FC VIKTORIA PLZEŇ A DOOSAN KODA POWER
- 6 mistrovských titulů
- Vítězství v českém poháru
- Vítězství v českém superpoháru
- 4 účasti v základní skupině UEFA Champions League
- Historická účast ve čtvrtfinále UEFA Conference League
- Český rekord v počtu získaných bodů ve skupině evropského poháru
- Společné CSR projekty a aktivity (podpora NTKD a dárcovství krve, podpora seniorských domů během pandemie, fotbalový turnaj pro zaměstnance, zavádění hráčů dětmi zaměstnanců).
- Podpora mládee
VE FOTOGALERII SI MŮETE PROHLÉDNOUT VZÁJEMNOU TÉMĚŘ DVACETILETOU SPOLUPRÁCI, KTERÁ SE PROMÍTLA NA DRESECH VIKTORIE.