Další kapitolu úspěšné spolupráce napíší společně FC Viktoria Plzeň a DOOSAN Škoda Power. Dnes byla zástupci obou subjektů podepsána nová smlouva o generálním partnerství na nadcházející čtyři roky.

Poprvé se logo společnosti DOOSAN Škoda Power objevilo na viktoriánských dresech v sezoně 2005/2006. Tehdy začala spolupráce, která s sebou přinesla v nadcházejících letech šest mistrovských titulů, čtyři účasti v Lize mistrů, velké bitvy s evropskými giganty Realem Madrid, Barcelonou, Bayernem či Manchesterem City, letošní historické tažení Konferenční ligou, ale i tisíce krásných zážitků a nespočet společných akcí a CSR aktivit pro příznivce z celého regionu. Společně jsme pomáhali seniorským domům během covidu, pravidelně vyzýváme k dárcovství krve, podporujeme Nadaci pro transplantace kostní dřeně. Pro zaměstnance Doosanu pravidelně pořádáme fotbalový turnaj, děti zavádějí hráče při mistrovských zápasech a o dárky od generálního partnera soutěží fanoušci o poločasové přestávce každého zápasu. Prostě bok po boku bavíme fanoušky fotbalem a pomáháme tam, kde je to zapotřebí.

Nyní se spolupráce s generálním partnerem klubu, jehož název nese i nᚠstadion a logo hrdě nosí hráči na dresech, prodloužila o další čtyři roky. Jde tedy o prodloužení na nejdelší období v rámci dosavadní spolupráce. Nová smlouva byla podepsána v rámci slavnostní akce DOOSAN Partnership Day na pražském Žofíně.

„Nesmírně si této spolupráce vážíme, podpora společnosti DOOSAN Škoda Power je pro nás klíčová a troufnu si tvrdit, že oboustranně úspěšná. Má slova potvrzuje i to, že touto novou smlouvu překročíme hranici dvaceti let vzájemné podpory, což je naprosto mimořádné a jen to dokresluje vzájemné synergieřekl předseda představenstva a generální ředitel klubu Adolf Šádek.

„Společně jsme za tu dobu slavili nejen velké úspěchy na fotbalovém hřišti, ale hlavně dělali radost fanouškům a podíleli se na řadě aktivit v rámci celého města Plzeň i Plzeňského kraje. Důležitá je i oblast CSR, uvědomujeme si naši společenskou odpovědnost. Právě na těchto pilířích je založeno naše partnerství a hodláme je rozvíjet i v nadcházejících letech,“ dodal.

„Délka spolupráce klubu s generálním partnerem je úctyhodná, velmi si jí vážíme, a i do budoucna uděláme maximum pro oboustrannou spokojenost. Myslím, že před sebou máme další výzvy a plány rozvoje klubu s velkým důrazem na výchovu mladých talentů. Těšíme se na další úspěšné společné rokyuvedl Martin Dellenbach, člen představenstva klubu.

„Jsme rádi, že můžeme být již skoro 20 let hrdým partnerem klubu, který je jedním z nejúspěšnějších v České republice. Pevně věřím, že tímto spojením přispíváme k rozvoji sportovních aktivit pro mládež v regionu a zároveň velmi dobře propagujeme zvuk českého špičkového strojírenství nejen v rámci České republiky, ale i v Evropěřekl Youngki Lim, generální ředitel DOOSAN Škoda Power.

„Naši zaměstnanci jsou vášnivými fanoušky klubu a žijí úspěchy Viktorie v domácích i mezinárodních soutěžích,“ doplnil při podpisu smlouvy.

DOOSAN Škoda Power bude generálním partnerem klubu na nadcházející čtyři sezony. Logo společnosti bude i nadále na prsou všech variant dresů a jak v zápasech domácí soutěže, tak i evropských pohárů. Rovněž stadion dále ponese název DOOSAN Arena.

DOSAVADNÍ SPOLUPRÁCE FC VIKTORIA PLZEŇ A DOOSAN ŠKODA POWER

  • 6 mistrovských titulů
  • Vítězství v českém poháru
  • Vítězství v českém superpoháru
  • 4 účasti v základní skupině UEFA Champions League
  • Historická účast ve čtvrtfinále UEFA Conference League
  • Český rekord v počtu získaných bodů ve skupině evropského poháru
  • Společné CSR projekty a aktivity (podpora NTKD a dárcovství krve, podpora seniorských domů během pandemie, fotbalový turnaj pro zaměstnance, zavádění hráčů dětmi zaměstnanců).
  • Podpora mládeže

VE FOTOGALERII SI MَETE PROHLÉDNOUT VZÁJEMNOU TÉMĚŘ DVACETILETOU SPOLUPRÁCI, KTERÁ SE PROMÍTLA NA DRESECH VIKTORIE.

Fotogalerie