Hráči Viktorie budou mít na svých dresech během vech zápasů Evropské ligy logo Nadace Tipsport. Pokračuje také intenzivní spolupráce s Nadací pro transplantace kostní dřeně (NTKD).
Nadaci Tipsport uvidí fanouci na dresech Viktorie ve vech zápasech Evropské ligy, tedy u teď během prvního duelu na hřiti Ferencvárose.
Cílem spolupráce je předevím podpora projektu Sport bez odpadu, který pomáhá sniovat negativní dopad sportovních aktivit na ivotní prostředí. Ukáeme ná stadion jako místo, kde se nai fanouci budou cítit dobře, chovat se odpovědně, prostě jako doma, říká marketingový manaer Viktorie Miroslav Bezděka.
Ředitelka Nadace Tipsport Lucia tefánková dodává, e nadace má velké ambice měnit český sport k lepímu a zavádí inovace, které jsou nezbytné pro zdravé sportovní prostředí: Partnerství s Viktorií Plzeň, která je v tomto ohledu napřed ve srovnání s větinou českých klubů, je pro nás zásadní. Společně budeme rozvíjet spolupráci, která pomůe klub plně adaptovat na strategii UEFA v oblasti ekologické udritelnosti a společenské odpovědnosti, včetně měření uhlíkové stopy a následného reportingu.
Nadace Tipsport podporuje sportovní kluby a pomáhá jim sniovat jejich ekologickou stopu mj. zefektivňováním odpadového hospodářství. Společně s Institutem cirkulární ekonomiky (INCIEN) provádí odpadové analýzy, dává klubům individuální doporučení a pomáhá jim je uskutečňovat.
A do konce minulé sezony byli fanouci zvyklí vídat na viktoriánských evropských dresech logo Nadace pro transplantace kostní dřeně (NTKD). Teď je sice nahradí logo Nadace Tipsport, ale spolupráce s NTKD bude intenzivně pokračovat. Společně s NTKD se nám za poslední roky podařilo udělat řadu opravdu povedených projektů, které se věnovaly osvětě i podpoře a přinesly opravdu viditelné výsledky. V této aktivitě a spolupráci budeme pokračovat, třeba u teď během utkání pro legendy, jeho výtěek půjde právě na Nadaci pro transplantace kostní dřeně, říká Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel a člen dozorčí rady klubu.