Hráči Viktorie budou mít na svých dresech během všech zápasů Evropské ligy logo Nadace Tipsport. Pokračuje také intenzivní spolupráce s Nadací pro transplantace kostní dřeně (NTKD).

Nadaci Tipsport uvidí fanoušci na dresech Viktorie ve všech zápasech Evropské ligy, tedy už teď během prvního duelu na hřišti Ferencvárose.

Cílem spolupráce je především podpora projektu Sport bez odpadu, který pomáhá snižovat negativní dopad sportovních aktivit na životní prostředí. Ukážeme nᚠstadion jako místo, kde se naši fanoušci budou cítit dobře, chovat se odpovědně, prostě jako doma,“ říká marketingový manažer Viktorie Miroslav Bezděka.

Ředitelka Nadace Tipsport Lucia Štefánková dodává, že nadace má velké ambice měnit český sport k lepšímu a zavádí inovace, které jsou nezbytné pro zdravé sportovní prostředí: „Partnerství s Viktorií Plzeň, která je v tomto ohledu napřed ve srovnání s většinou českých klubů, je pro nás zásadní. Společně budeme rozvíjet spolupráci, která pomůže klub plně adaptovat na strategii UEFA v oblasti ekologické udržitelnosti a společenské odpovědnosti, včetně měření uhlíkové stopy a následného reportingu.“

Nadace Tipsport podporuje sportovní kluby a pomáhá jim snižovat jejich ekologickou stopu mj. zefektivňováním odpadového hospodářství. Společně s Institutem cirkulární ekonomiky (INCIEN) provádí odpadové analýzy, dává klubům individuální doporučení a pomáhá jim je uskutečňovat.

Až do konce minulé sezony byli fanoušci zvyklí vídat na viktoriánských evropských dresech logo Nadace pro transplantace kostní dřeně (NTKD). Teď je sice nahradí logo Nadace Tipsport, ale spolupráce s NTKD bude intenzivně pokračovat. „Společně s NTKD se nám za poslední roky podařilo udělat řadu opravdu povedených projektů, které se věnovaly osvětě i podpoře a přinesly opravdu viditelné výsledky. V této aktivitě a spolupráci budeme pokračovat, třeba už teď během utkání pro legendy, jehož výtěžek půjde právě na Nadaci pro transplantace kostní dřeně,“ říká Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel a člen dozorčí rady klubu.