Do sezony kompletně v novém. Viktoria po domácích dresech představuje i druhou a třetí variantu. Zejména poslední sada by měla být vdy výjimečná a překvapivá a je tomu tak i letos. Hubník a spol. se obléknou do oranové.
Klub ze západočeské metropole dodrel slovo a třetí sadu dresů opět představuje v netradiční barvách. V několika zápasech nové sezony vyběhnou hráči na trávník v oranových dresech, které jsou velmi výrazné a odráí styl, jím se chce Viktoria prezentovat na trávníku silně, sebevědomě a zářivě. Před rokem jsme avizovali, e třetí sadu dresů hodláme vdy pojmout netradičně a tohoto konceptu se dríme, vysvětluje mluvčí klubu Václav Hanzlík.
Zeleno-lutou kombinaci tedy nyní střídá oranový dres, který bude doplněný černými trenkami a černými tulpnami. Vím, e Viktorka byla v minulé sezoně v zelených dresech úspěná. Budeme se snait, aby i oranové dresy byly vítězné. Jsou velmi výrazné a na hřiti budeme hodně vidět, mně se líbí, říká nováček v plzeňské kabině Luděk Pernica. Jeho slova potvrzuje statistika. V netradiční zeleno-luté variantě viktoriáni nastoupili celkem do 8 utkání minulé sezony, z nich vyli bodově naprázdno pouze v jediném. Stejně úspění budou chtít být i v nových oranových dresech.
Částečnou proměnou prochází i druhá varianta dresů, ta bude v sezoně 2018/2019 čistě bílá, mizí tedy lehký vzor i černé pruhy na ramenou. Bílé dresy jsou u hráčů veobecně velmi oblíbené, já nejsem výjimkou, dodává rovně nová posila Viktorie Roman Procházka. Tato sada je z materiálu evoKNIT, co je speciální úplet, který se vyznačuje maximální pohodlností pro nositele. Puma vyuívá tuto technologii na oblečení i boty. Stejný materiál dresu vyuívá například i česká fotbalová reprezentace.
Oba dresy budou mít na prsou logo generálního partnera Doosan koda Power a ji nyní si je fanouci mohou pořídit v klubovém Viktoria shopu i eshopu
Brankářské dresy představí Viktoria ve čtvrtek.