Zástupci Viktorie Plzeň se sešli na tradičním novoročním obědě se zástupci města Plzeň. Společně zhodnotili uplynulý rok a projednali i možnosti spolupráce pro ten nadcházející.

Slavnostní novoroční oběd, který je již tradiční záležitostí, se uskutečnil v reprezentativních prostorách TROPHY VIP. Hned na úvod poděkovali zástupci FC Viktorie Plzeň Radě města Plzeň za podporu a fungující dlouholetou spolupráci.

„Máme velkou radost, že jsme i v tomto hektickém období společně našli čas, abychom si v klidu popovídali o společných projektech jak minulého roku, tak i toho nového. Podpory města Plzeň si velmi vážíme, je pro nás důležitá, a i nadále se budeme snažit dělat mu co nejlepší reklamu nejen u nás, ale i v zahraničí,“ uvedl Adolf Šádek, generální ředitel a předseda představenstva klubu.

Stejná slova volil i Petr Žitek, předseda spolku Viktoria Plzeň – fotbal, z.s., který má v gesci celý úsek mládeže.

„Společnými silami se nám daří neustále rozvíjet a vylepšovat infrastrukturu pro výchovu talentovaných fotbalistů a fotbalistek, což je pro nᚠklub jedním z našich cílů. Odměnou pro nás všechny poté je, když se mladí hráči z naší akademie dokáží prosadit v prvním týmu jako to vidíme u Pavla Šulce, Jiřího Maxima Panoše, Jana Palusky, Viktoria Baiera či Alexandera Sojky. Těší nás, že máme početné zastoupení i v mládežnických reprezentacích jak u chlapců, tak i u dívek.“

„Jako primátor si vážím každého úspěchu, který je spojen s naším městem. Viktorka takových úspěchů přináší mnoho, skvěle reprezentuje Plzeň po celé Evropě, a za to jí patří velké poděkování. Věřím, že každý Plzeňák cítí hrdost na to, když Viktorka vyhraje. I proto mám radost, že vztahy mezi oběma stranami jsou na skvělé úrovni, což potvrzují i konkrétní projekty,“ řekl na setkání Roman Zarzycký, primátor města Plzně.

Obě strany během téměř dvouhodinového setkání probraly i projekty pro nadcházející období. Jedním z nich jsou i chystané prohlídky DOOSAN Areny pro fanoušky. „Určitě budou pro všechny zájemce velmi atraktivní a mají se rozhodně na co těšit. V tuto chvíli na tomto projektu úzce spolupracujeme, abychom jej mohli co nejdříve fanouškům představit,“ řekl Jaromír Hamouz, obchodně marketingový ředitel a člen dozorčí rady klubu.